Black Friday - 50% (14-17.11)
Adaugă, reactivează, prelungește orice anunț
Reducere 50% în perioada 14 - 17 noiembrie
Black Friday
Adaugă, reactivează, prelungește orice anunț
Specialist facturare si gestiune
4.500 - 5.000 RON
Suntem in cautarea unui specialist facturare si gestiune dedicat si organizat care sa se alature echipei noastre!
🎯 Ce ne dorim din partea candidatului ideal?
Studii: Studii medii/ superioare (avantaj profil economic);
Cunostinte IT:
Cunostinte operare MS Office (Excel, Word) – nivel mediu/avansat;
Obligatoriu: Experienta de lucru cu un sistem de gestiune/ERP (ex: SAGA, SAP, Oracle, Wizcount etc.);
Aptitudini:
Gandire analitica, rigurozitate si atentie sporita la detalii;
Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Capacitatea de a gestiona eficient termenele limita si volumul de documente.
📝 Descrierea jobului (Responsabilitati principale)
Rolul tau va include:
Emiterea si inregistrarea facturilor fiscale (vanzare/proforma), avizelor de expeditie si a altor documente primare;
Verificarea si procesarea comenzilor primite, asigurand corectitudinea datelor de facturare;
Gestiune: Urmarirea si actualizarea soldurilor de stocuri si efectuarea de miscari de stoc (intrari, iesiri, transferuri);
Reconciliere: Verificarea concordantei intre documentele de gestiune (NIR-uri, bonuri de consum, procese verbale) si inregistrarile din sistem;
Arhivare: Organizarea si arhivarea corecta a documentelor financiar-contabile (facturi, avize etc.);
Colaborarea stransa cu departamentele de Vanzari, Logistica si Contabilitate.
🌟 Beneficii:
Salariu atractiv si negociabil, in functie de experienta;
Tichete de masa;
Un mediu de lucru profesionist si dinamic.
📧 Aplica acum!
Daca esti persoana pe care o cautam, te invitam sa ne trimiti un CV la adresa de email hr@primosal.ro
🎯 Ce ne dorim din partea candidatului ideal?
Studii: Studii medii/ superioare (avantaj profil economic);
Cunostinte IT:
Cunostinte operare MS Office (Excel, Word) – nivel mediu/avansat;
Obligatoriu: Experienta de lucru cu un sistem de gestiune/ERP (ex: SAGA, SAP, Oracle, Wizcount etc.);
Aptitudini:
Gandire analitica, rigurozitate si atentie sporita la detalii;
Abilitati de comunicare si lucru in echipa;
Capacitatea de a gestiona eficient termenele limita si volumul de documente.
📝 Descrierea jobului (Responsabilitati principale)
Rolul tau va include:
Emiterea si inregistrarea facturilor fiscale (vanzare/proforma), avizelor de expeditie si a altor documente primare;
Verificarea si procesarea comenzilor primite, asigurand corectitudinea datelor de facturare;
Gestiune: Urmarirea si actualizarea soldurilor de stocuri si efectuarea de miscari de stoc (intrari, iesiri, transferuri);
Reconciliere: Verificarea concordantei intre documentele de gestiune (NIR-uri, bonuri de consum, procese verbale) si inregistrarile din sistem;
Arhivare: Organizarea si arhivarea corecta a documentelor financiar-contabile (facturi, avize etc.);
Colaborarea stransa cu departamentele de Vanzari, Logistica si Contabilitate.
🌟 Beneficii:
Salariu atractiv si negociabil, in functie de experienta;
Tichete de masa;
Un mediu de lucru profesionist si dinamic.
📧 Aplica acum!
Daca esti persoana pe care o cautam, te invitam sa ne trimiti un CV la adresa de email hr@primosal.ro
Caracteristici
Domeniu activitate: Contabilitate, finante
Tip colaborare: Perioada nedeterminata
Locatie job: locatie fixa
Pot aplica studenti: nu
Beneficii: bonus de performanta, tichete de masa
322 vizualizari
Bucuresti, Sector 3, Publicat 11 Noiembrie '25
Actualizat 11 Noiembrie '25
Actualizat 11 Noiembrie '25
